Nimittäin leimakuvien väritykseen minulle sopiva tapa. En oikein ole tahtonut saada kuvia siististi väritettyä, mutta nyt löysin tavan joka tuntuuu sopivan minulle, sehän vaatii tietenkin investointeja jonkin verran, mutta ehkä hetken päästä minäkin saan kuvani onnistumaan paremmin :) Eli värittelen jonkin verran akvarelli puuväreillä niin, että otan värin pensseliin suoraan kynän kärjestä. Tai toinen tapa jonka nyt löysin on nuo Brushables tussit! Niillä on tosi hyvä värittää. Saa nättiä jälkeä ja vieläpä kohtalaisen helpostikin. Pystyy värittämään myös aika pieniä alueita. Tässä kuva tusseista ja paristä niillä värittämälläni kuvasta.

1492685.jpg

Kasvot olen näille värittänyt akvarellipuuväreillä, kun en omista vielä kuin nuo kolme tussia :) Hiukset on väritetty Faber-castell pitt artist pen kynän keltaisella siten, että olen ottanut väriä märällä pensselillä suoraan kynän kärjestä ja toisissa olen värittänyt suoraan kynästä. Siivet on kanssa väritetty niin, että olen ottanut märällä pensselillä väriä tuosta Brushablesin kärjestä, ei tarttenu paljoa ottaa, kun tuli jo liian tummat minun makuuni.

1492692.jpg

1492693.jpg

Olen siis käyttänyt niitä kyniä joita kotoa sattuu löytymään, kun tällä kotihoidontuella ei kauheesti osteta kaikkia eri kyniä...